Збій платформи Microsoft 365. Популярні служби, такі як Mail або Teams, не працюють.
Усі, хто користується численними сервісами Microsoft з ранку середи, відчувають серйозні проблеми. Це проблеми як для професійних користувачів комп’ютерів, так і для приватних осіб. Перевірте, у чому полягає проблема.
Microsoft є абсолютним лідером за кількістю операційних систем, призначених для комп’ютерів, займаючи значну частину цього ринку. У своєму портфоліо американський гігант має безліч послуг, які для багатьох людей є навіть незамінними в повсякденному житті. Однак зараз виникли серйозні технічні проблеми, і перебої в роботі можуть завадити багатьом людям по всьому світу.
Збій у роботі служб Microsoft 365. Що не працює?
У середу, 25 січня 2023 року, приблизно о 8:00 ранку стався великий збій, що торкнувся служби Microsoft 365. Численні користувачі повідомляють про помилки та проблеми під час доступу до окремих служб і додатків на різних сервісах. Проблеми очевидні м.в. на сервісі Downdetector, і є тим більш серйозними, що вони включають в себе м.в. ключові програми для функціонування сучасних компаній. Тому великі труднощі відчувають ті, хто використовує m.в. z:
- центр командної роботи – Команди,
- пошта Outlook,
- інтранет SharePoint,
- хмара OneDrive для компаній.
Серед найчастіше згадуваних труднощів – проблеми з доступом, тривалий час завантаження, пов’язаний з хмарною синхронізацією, що не працює, і збої (наприклад. під час спілкування в чаті Teams). На перебої в роботі відреагувала і сама компанія Microsoft, написавши на своїй офіційній сторінці в Twitter, що вона вивчає труднощі, що виникли, і перевіряє причини.
Цікаво, що користувачам було дано вказівку перевірити статус цих дій через MO502273, а для цієї дії потрібен доступ до сторінки адміністрування Microsoft. Однак наразі цей… значною мірою недоступний. Повідомлення про ситуацію, що склалася, також з’явилося на офіційній сторінці служби Microsoft:
Станом на 07:05 UTC 25 січня 2023 року. клієнти можуть зіткнутися з проблемами мережевого підключення, що проявляються у вигляді мережевих затримок і/або тайм-аутів під час спроби підключення до ресурсів платформи Azure в різних регіонах, а також до інших служб Microsoft. Ми проводимо активне розслідування і повідомимо, щойно стане відомо більше.
Таким чином, нам залишається чекати якнайшвидшого усунення проблем, а ті, хто користується послугами Microsoft, тимчасово змушені шукати альтернативні рішення на час перебоїв у роботі.
Оновлення – 10:00
Після 11:00 ранку за київським часом компанія Microsoft оголосила про початкові заходи щодо зниження поточної проблеми зі службами.
Ми звели проблему до труднощів конфігурації мережі і зараз розглядаємо найкращу стратегію пом’якшення наслідків, щоб вирішити проблему, не створюючи додаткових проблем. Ми зробимо подальші оголошення, коли у нас з’явиться додаткова інформація.
Це означає, що частину проблем уже усунуто, і перебої в обслуговуванні ще можуть виникати, але вже в обмеженому обсязі. Однак наразі ведеться робота з подолання і цих труднощів. Наступні оновлення мають бути зроблені о 13:00 за київським часом.