Круті хлопці йдуть з Твіттера? Balenciaga став першим великим брендом, який видалив свій акаунт
Balenciaga, схоже, викреслює проблемних людей зі свого життя. Через місяць після того, як розкішний будинок моди став першою компанією, яка відмовилася від асоціації з Ye, Balenciaga тепер пішла від Ілона Маска.
Паризький бренд, що належить модному конгломерату Kering, видалив свій профіль з Twitter після того, як прихід Ілона Маска викликав побоювання щодо напрямку розвитку соціальної мережі.
Balenciaga не пояснила, чому вона вирішила видалити свій обліковий запис і залишити 1 мільйон підписників, яких вона мала на платформі, але це сталося в той час, коли зміни в політиці верифікації Twitter призвели до поширення акаунтів-самозванців, що ставлять під загрозу репутацію публічних компаній і відомих людей.
Нещодавно Ілон Маск змінив політику Twitter щодо верифікованих акаунтів, і тепер будь-хто на платформі може стати верифікованим за допомогою іконки “Twitter Blue” за 8 доларів на місяць. Це призвело до сплеску фейкових акаунтів, які видають себе за знаменитостей, політиків та компанії.
Найбільш помітною корпоративною жертвою цієї зміни політики стала компанія Eli Lilly. Користувач Twitter створив новий акаунт під виглядом фармацевтичного гіганта і заплатив за верифікацію перед тим, як відправити жартівливий твіт наступного змісту: “Ми раді повідомити, що інсулін тепер безкоштовний”. Цей твіт призвів до різкого падіння ціни на акції Eli Lilly. Схожа доля спіткала і виробника зброї Lockheed Martin, коли користувач з верифікованим акаунтом, видаючи себе за компанію, написав у твіттері, що Lockheed припиняє продаж зброї в певних країнах.
Balenciaga підтвердила Vogue, що видалила свій Twitter, ставши першим брендом свого розміру і престижу, який пішов з платформи. Це сталося через місяць після того, як модний бренд став першою компанією, яка розірвала зв’язки з Ye, офіційно відомим як Каньє Уест, після його антисемітської тиради в Instagram і Twitter.
Balenciaga робить ще один крок вперед
У той час як Balenciaga є першим великим брендом, який повністю видалив свій обліковий запис, багато інших призупинили рекламу на сайті, щоб “почекати і подивитися”, чи буде неприйнятний і ненависницький контент в соціальній мережі-гіганті процвітати під час володіння Маском.
General Motors – конкурент Tesla Маска – став першим брендом, який публічно оголосив, що призупиняє свою рекламу в Twitter. У той же час United Airlines і Pfizer також тихо призупинили свої рекламні витрати. Незабаром після цього стало відомо, що рекламний гігант Interpublic Group рекомендував своїм клієнтам тимчасово призупинити витрати на рекламу в Twitter. IPG входить до “великої четвірки” агентських компаній, поряд з WPP, Publicis і Omnicom, і управляє зв’язками з громадськістю Coca-Cola, American Express, Johnson & Johnson, Nintendo та інших.
Ілон Маск застряг у пастці-22. Колись реклама становила 90% доходів Twitter. Для того, щоб диверсифікувати потік доходів Twitter, Маск запропонував платний доступ і платні варіанти верифікації, щоб принести більше готівки: Однак існує великий ризик платної верифікації, оскільки вона підриває цінність легітимних акаунтів, що користуються великим попитом. Чим більше Маск намагається диверсифікувати свої джерела доходу, тим більш непевним може стати контент на платформі, що, ймовірно, призведе до того, що більше рекламодавців втечуть з платформи.
Намагаючись заспокоїти побоювання рекламодавців, минулого тижня Маск провів прес-конференцію в Twitter, щоб відповісти на їхні занепокоєння щодо зростання кількості мови ненависті та дезінформації, а також поділився своїми планами щодо вирішення цих проблем.
Твіттер-простору, можливо, було недостатньо, щоб заспокоїти побоювання Balenciaga, який під керівництвом креативного директора Демни Гвасалії був визнаний найгарячішим брендом 2021 року.