LG вивела свої новітні продукти на метавсесвіт

Read Time:3 Minute, 3 Second

CES – найбільша у світі виставка споживчої електроніки. Щороку в Las Vegas провідних виробників телевізорів, ноутбуків, телефонів, електричних розчинів, годин та багатьох інших речей представляють свої найгарячіші нові елементи. Захід розривається по швах. Як за кількістю експонентів, так і за кількістю відвідувачів. Описати всі дива, виставлені там, одному журналісту – робота на багато днів.

Цього року звичайному відвідувачеві потрібно близько години, щоб обійти всі виставкові зали та побачити найцікавіші продукти. До двох. CES 2022 – це тінь події, що передувала пандемії COVID-19. На заході майже нікого не було.

Всі ці новинки нібито з CES 2022 недоступні широкому загалу.

Барвиста PS5 та DualSense були єдиними продуктами на стенді Sony на виставці CES 2022

Наприклад, я дуже хотів відвідати стенд Sony. Зрештою, компанія повинна була представити на виставці CES 2022 друге покоління PS VR та перші QD-OLED телевізори з матрицями від Samsung Display. Виявилось, що запуск цих продуктів був віртуальним. Відвідувачі виставки CES 2022 не змогли побачити продукти наживо. Єдиний поточний експонат на лавці Sony – це барвисте PlayStation 5 і шафи GamePad. Дуже красиво, до речі.

CES 2022. Щороку ярмарок відвідують натовпи людей. Цього разу не вистачало як відвідувачів, так і експонентів. Пусто скрізь

Ситуація повторилася майже всім цікавих новин. Показати нові відеокарти Nvidia? Ноутбуки з Ryzen наступного покоління? Інноваційний Ноутбуки Asus? Мені, як і іншим відвідувачам, довелося залишити його позаду. Усі або відсутні, або живуть у готелях поруч із виставковим центром, куди пускають лише обраних.

Організатор CES 2022 скоротив виставкову площу в залах, щоб порожнеча не була такою помітною

CES 2022 перетворилася на щось, що виглядає вкрай розчаровуючим. У похмурих та порожніх виставкових залах розмістилися стенди стартапів з вузькою спеціалізацією та скромними пропозиціями. Майже всі великі виробники відмовилися. Вони побоюються кризи іміджу через запрошення відвідувачів під час пандемії COVID-19. Ніхто не хоче бути пов’язаним з компанією, яка збирає багатьох людей у ​​невеликому просторі. Навіть якщо насправді виставкова експозиція нічим не відрізняється від супермаркету з погляду пандемічної безпеки – насправді вона безпечніша, ніж звичайний Walmart, завдяки суворим санітарним процедурам.

Глазур’ю на торті була підставка LG. Величезний простір, орендований на ярмарку, де немає нічого та нікого.

Розумний будинок від LG. Використовуйте свою уяву, іншого шляху немає

LG не може сказати, що вона не була присутня на виставці CES 2022. Вона орендувала одне з найбільших приміщень на виставці у Лас-Вегасі. Найнятий та наданий самому собі. Представники компанії на стенді LG відсутні. Немає жодного продукту. Але скрізь є QR-коди, так що ви можете побачити, що має бути виставлено на загальний огляд. Як просте посилання на веб-сайт, так і мобільний додаток, використовуючи розширену реальність, щоб накласти прості 3D-моделі продуктів LG до виставкового простору.

Експонати на стенді LG можна побачити віртуально, відсканувавши QR-код

Я не використав атракціон. Я не збираюся витрачати свій час і час моїх читачів, переписуючи те, що LG пише у своїх маркетингових нотатках. Я буду радий розповісти про нові продукти компанії, коли отримаю до них доступ. Проте річ не в цьому, і я не хочу більше мучити цього виробника, бо ціную його за якісну продукцію. Висновок зовсім інший.

Експонати LG у метавсесвіті. Вони не були у реальному світі

Виставка споживчої електроніки не має сенсу для сьогодення. Це марна трата часу та дорога плата за вхід, не кажучи вже про витрати на проїзд та проживання. Майже нічого не можна побачити наживо. Все переміщається у віртуальний простір і метавсесвіт через страх перед пандемією.

Я не приховую свого жалю. Така виставка – це можливість ознайомитись з продуктом та шансом надійно представляти свої сильні та потенційні слабкі сторони. Цього разу журналістам та відвідувачам, за рідкісним винятком, не дали такого шансу. Якщо така ситуація збережеться, це означатиме кінець такого роду заходів, принаймні доти, доки не настане пандемія. Вони не мають жодного сенсу для сьогоднішнього дня.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

останній витвір компанії Citroën Previous post Автономний чотириколісний скейтборд? Це останній витвір компанії Citroën
Смарт ТВ або приставка на Андроїд Next post Що краще – Смарт ТВ або приставка на Андроїд?