Близько десятка років тому, коли я був маленьким хлопчиком, у мене був велосипед і лічильник, який, за словами. мої вимоги на той час пропонували всі три функції, які мені були потрібні. Він вимірював швидкість, пройдену відстань і показував час. З тих пір технології розвивалися, і мої потреби зросли. Відповідь на них повинна бути представлена на українському ринку в кінці 2017 року велонавігація від Mio- Cyclo 405 HC. Чи так це? Давайте дізнаємося
Перші враження
Cyclo 405 разом з більш високою моделлю 605 були представлені широкій аудиторії під час минулорічної виставки Kielce Bike-Expo. Для людей, які досі не мали контакту з цим типом пристроїв і використовували традиційний лічильник для збору даних під час їзди на велосипеді, Mio може здатися чудовим. Він важить 177 грам, а корпус розмірами 73,7 мм х 129,4 мм з класом води IPX 7 вміщує в себе 4-дюймовий екран з роздільною здатністю 360×600 пікселів. Cyclo 405 доступний у двох версіях. “Ґолей” та HC. Ці дві букви означають Heart Rate і Cadency, адже в комплекті, крім навігаційного і монтажного комплекту, ми отримуємо нагрудний ремінь для вимірювання пульсу і датчик частоти пульсу ANT і швидкості+.
Встановлення та налаштування
Завдяки додається короткої інструкції по експлуатації збірка проста і трохи схожа на ту, яку ми зустрічаємо при складанні меблів з ІКЕА. Тобто багато деталей, інструкції до картини і після закінчення роботи завжди щось залишається. У випадку з Mio це гумова прокладка для монтажного кронштейна. Однак цього разу це навмисна процедура. Виробник додає дві такі накладки, з різним зовнішнім виглядом, щоб рукоятка максимально добре прилягала до керма або штоку. Вся арматура монтується на т.зв. купальники, або якщо ви віддаєте перевагу кабельні стяжки. Думаю, це хороша ідея, через простоту збірки і розбирання і можливості заміни в разі пошкодження ремінця. Бо хто з нас вдома не має купальників. Ще одна перевага полягає в тому, що колір купальника можна підібрати під колір каркаса. При установці датчика частоти обертання варто приклеїти під нього двосторонній скотч, так як в разі конусних кривошипів його можна легко переміщати.
Mio має три прогумовані кнопки, всі розташовані на правій грані. Перший з трьома функціями використовується для запуску пристрою, доступу до налаштувань яскравості екрану і його розблокування. Наступні два використовуються для ввімкнення функцій запису та LAP. На нижній стороні ми знайдемо, захищений демпфером, порт micro USB для зв’язку з комп’ютером і зарядки акумулятора.
Після того, як усі деталі будуть на місці, настав час налаштувати його. Перш за все, вам потрібно створити профіль користувача та з’єднати датчики. Завдяки ANT + ми можемо використовувати не тільки пульсометр, доданий в комплект, але і будь-який, який використовує цю технологію. Я також протестував Mio з сенсором Garmin і проблем зі співпрацею не було. Наступним кроком в налаштуванні є регулювання панелі приладів, t.E. Що буде відображатися на екрані під час руху. Екранів цілих чотири, кожен з них може відображати від 2 до 8 показань. І у нас є вибір цілих 90 різних типів інформації. На основі такого стандарту, як швидкість або каденс (середній, максимальний, t.D.) через нахил місцевості або інформацію про схід і захід сонця. Крім того, є редаговані навігаційні дошки, карти, пагорби, Strava, тренування, тренер і наша історія тренувань.
Таким чином, коригування показників відповідно до ваших потреб може зайняти деякий час, але це дозволить вам отримати якомога більше інформації про наше навчання водінню. І на цьому етапі корисною буде розширена інструкція польською мовою. На жаль, незважаючи на пошук в Інтернеті, я знайшов його лише англійською мовою.
Завдяки технології Bluetooth ви також можете підключити смартфон до Cyclo 405 і отримувати повідомлення. Про виклики, текстові повідомлення або звістки. Для iOS підключення відбувається автоматично, тоді як для Android потрібно встановити додаток Cyclo Smart.
Навігації
Mio пропонує мапи 38 європейських країн, надані асоціацією OpenStreetMaps. Вони адаптовані до потреб велосипедистів, пропонуючи, крім традиційних доріг, також велосипедні доріжки та ґрунтові доріжки з об’єктами (POI), такі як магазини або велосипедні сервіси.
Експлуатація та маршрутизація дуже прості. За допомогою мозаїчного меню виберіть адресу, POI або точку на карті і Mio відразу визначить маршрут, показавши його складність (в масштабі 1-4) і рельєф місцевості. Навігація дуже швидко ловить сигнал від супутників, а головне не втрачає його навіть в густому лісі.
Як кажуть про себе: теорія і практика. Той факт, що Mio не втратить покриття в заростях лісу, а карти будуть деталізовані, не змусить навігаторів вибирати оптимальний маршрут до місця призначення. Алгоритм, що стоїть за всім цим, також важливий. Нижче наведено порівняння трьох маршрутів. Перша, на мій погляд, найкраща петля від стадіону в Бендзині до Погорії IV (добре. 32км) . Другий був визначений Mio Share як рекреаційний маршрут (прим. 32км) і практично ідентичний оптимальному. Третій я визначив з рівня Mio 405 (добре. 36км).
Цей короткий тест показав, що пристрій використовує інший алгоритм, ніж онлайн-програмне забезпечення. Як бачите, третій маршрут найбільше відрізняється від оптимального. Він трохи довший і спочатку веде обхідним шляхом через місто. Незважаючи на це, вийшло дуже цікаво. По маршруту я проїхав через стадіон, вузькі, добре протоптані стежки вздовж річки, а також через залізничний міст. Чого мені не вистачало в пристрої, так це можливості додавати проміжні точки. Тому, коли ми хочемо, як у моєму випадку, зробити петлю, необхідно двічі встановити маршрут. Mio Share, з іншого боку, має цю функцію.
Інструкція досить зрозуміла, щоб не заблукати навіть при швидкій їзді по бездоріжжю. Про кожну зміну напрямку Mio сповіщає вас звуковим сигналом, а на екрані з’являється навігаційна дошка. Після маневру він повертається до встановленого нами за замовчуванням. До речі, варто похвалити екран, який читається навіть на сонці. Незважаючи на те, що в ньому є підсвічування, вдень підсвічування не потрібна і навіть в сонцезахисних окулярах не виникає проблем з читанням показань.
На додаток до тестування навігаційної функції, ми також перевірили, як працює реєстрація даних, порівнявши Mio з Endomondo, встановленим на Mi5 і Garmin FR 620. З цих трьох пристроїв саме Mio збирає найбільш детальні дані і надає найбільше. Однак вони набагато краще представлені як в додатках Endomondo, так і в Garmin Connect
На скріншотах нижче показано раніше обговорюваний цикл навколо Погорії IV. Як бачите, Endomondo трохи завищує пробіг і однозначно збільшує кількість спалюваних калорій. У випадку з Garmin зібрані дані аналогічні тим, які збирає Mio. Видно, що інформація про частоту серцевих скорочень ідентична як для Mio, так і для Garmin, це пов’язано з тим, що під час руху я використовував один датчик, який синхронізувався з обома пристроями одночасно.
Мені сподобалися дві особливості Міо, яких немає ні в Endomondo, ні у Garmin. Перший – розрахувати відстань не тільки записаних маршрутів, але і чисто розважальних поїздок, коли ми не обов’язково хочемо зберегти трек gpx. Другий буде особливо корисний під час забігів, коли на старті у нас на думці інші справи, крім того, щоб не забути включити реєстрацію атракціону. Після детекції руху (близько 500- 800 м від старту) Mio пропонує почати запис, і після затвердження фактичний старт маршруту відбувається в точці виявлення руху, а не в місці, де починається реєстрація.
Суперництво
Однак, якщо ми не збираємося просто переходити з точки А в точку Б, Міо пропонує цікаву функцію під назвою Suprise Me. Вибравши пункт призначення (або цикл), а потім відстань або час, за який ми хочемо подолати раніше вибрану ділянку, Mio пропонує три маршрути з різним рівнем складності.
Коли конкуренція мотивує нас їздити швидше, у Міо є два способи зробити це. З Strava Live Segments (доступно тільки для преміум-користувачів Strava) у нас є можливість змагатися з іншими користувачами. Завантаживши сегменти на наш пристрій, перейшовши на один з них, Mio повідомить нас вголос і повідомить про наш темп і час KOM. Однак, якщо ми не придбали преміальну послугу, нічого не буде втрачено. Функція кола буде означати, що ми зможемо конкурувати самі з собою і зможемо ділитися раніше збереженими колами з нашими друзями.
Дивізія
Як тільки ми повернемося додому, ми зможемо поділитися своїм навчанням з друзями за допомогою MioShare. Необхідно встановити додаток CycloAgent на свій комп’ютер і передати дані за допомогою USB-кабелів (в Mio 605, оснащеному WiFi, ми можемо зробити це бездротовим способом). Звідти, якщо нам не подобається MioShare, ми можемо синхронізувати дані з такими програмами, як Strava, Endomondo, Training Peaks або Today's Plan. CycloAgent не тільки синхронізує ваші дані, але також дозволяє оновлювати ваш пристрій.
Зведення:
Останнє дітище тайванського виробника – практично повноцінний велосипедний комп’ютер. За винятком датчика потужності (який, втім, можна придбати окремо), він оснащений всім необхідним велосипедисту. 4-дюймовий екран, який стає чітким навіть під прямими сонячними променями, представляє всю інформацію, необхідну для навчання та аматорського водіння. Навігація з точними картами і відмінним алгоритмом в поєднанні з потужною батареєю роблять тривалі поїздки на незвідану місцевість задоволенням. На жаль, ціна, близько 1299 злотих, може дозволити собі не кожен дозволити собі цю навігацію. Однак конкуруючі пристрої схожі, тому думаю, що якщо хтось вирішить витратити ці гроші на навігацію з Mio, він не буде розчарований.
Навігація Mio Cyclo 405 HC
Переваги
- Очистити екран
- Детальні МНК
- Запис величезної кількості параметрів руху
- Зв’язок з телефоном
- Простий у використанні
Недоліки
- Висока ціна
- Проміжних пунктів планування маршруту немає
- Немає докладного посібника польською мовою